Veelgestelde vragen
Waarom wordt mijn bestelling maar 2 keer per week verwerkt en verstuurd?
De webshop van Silverspas is puur bedoeld om de klanten van Silverspas tot dienst te zijn. De webshop is maar klein, heeft geen winstoogmerk en is geen core business van Silverspas. Om deze service werkbaar te houden verwerken we de webshop bestellingen dus 'maar' 2 keer per week, op dinsdagen en vrijdagen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als uw bestelling op dinsdagmorgen vóór 9:00 uur 's morgens is geplaatst wordt de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en wordt uw pakketje normaal gesproken de daaropvolgende donderdag bezorgd. Als uw bestelling op vrijdagmorgen vóór 9:00 uur 's morgens is geplaatst wordt de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en wordt uw pakketje normaal gesproken de daaropvolgende maandag bezorgd.
Ik woon of ben in de buurt, kan ik mijn webshopbestelling komen afhalen?
U kunt uw webshopbestelling niet komen afhalen. Webshop is geen core business van Silverspas en we hebben bijvoorbeeld geen contant geld kassa of pin mogelijkheid op onze webshop locatie. Om een correcte en zo makkelijk mogelijke afhandeling van uw webshopbestelling te kunnen garanderen worden webshopbestellingen altijd via DHL bezorgd.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om uw gegevens te beschermen kunt u een bestelling die al geplaatst is niet meer wijzigen.
Ik heb nog recht op één of meerdere jaren extra wateronderhoud, hoe bestel ik dit?
Als u nog recht heeft één of meerdere jaren extra wateronderhoud (staat op uw offerte en/of leverbon) dan kunt u bij ons via e-mail een kortingscode aanvragen zodat u de benodigde producten in de webshop kunt bestellen. Vermeld in die mail alstublieft de naam waarop het massagebad destijds bij ons gekocht is of het e-mailadres dat bij Silverspas bekend is.